Glad midsommar

Oj vad det är bloggtorka här. Jag har bara ingen lust längre, tyvärr. Men nu kände jag för att blogga.
 
I måndags var jag hos tandläkaren och byggde på min tandställning. Hade riktigt ont dom första två dagarna men nu är det lite bättre. Och det var stört plågsamt att borsta tänderna men ska man vara fin får man lida pin, right? Resten av veckan har jag inte gjort något speciellt, mest spelat sims. Och dåligt väder har det också varit så det har inte varit mycket solande för min del.
 
Idag är det ju midsommar och jag är inte på det bästa humöret. Lite smålåg. Mobbad som jag är så har jag ingen och vara med ikväll för att alla ska bort och jag har väl en tråkig familj som inte ska göra något. Det var snack om att åka till Skellefteå men nej, så blev det inte. fml. Nu ska jag försöka sluta tycka synd om mig själv och spela lite mer sims eller kanske gå ut i den blivande solen.
 

Hörrdudu, om du väl vill göra någonting någon gång eller nånting sånt så är det bara att höra av dig eller så, jag finns kvar här även fast vi inte har setts eller pratat så mycket den senaste tiden :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR