Träningsresa Turkiet 2013

Säger lyckligt hejdå till Luleå och välkomnar Turkiet med öppna armar.
 
Första eller andra dagen gick vi runt och fotade lite på hotell området. Vi hade tillgångar till tre olika hotell, viket var pretty nice!
 
 
 
 
Vår andra middag på hotellet. Dom hade helt okej mat. Väldigt mycket grytor typ som inte var så frestande men annars väldigt bra.
 
Lunchutsikten, man kan ju inte klaga.
 
 
Resan bestod av mycket träning, speciellt Zumba och SH'BAM. Helt underbart roligt!
 
 
 
 
 
Vi hann med ett par timmar i solen ändå, trots all träning :)
 
Dock var ju inte jag så jätte nyttig med maten.. så här såg dom flesta luncherna ut.
 
 
Eftersom det var ett All Inclusive hotell så fick man även gratis glass. Men vi käkade faktiskt inte så mycket glass. Bra det!
 
En kväll fanns det sushi till middag så det var jag ju bara tvungen att ta det. Gott!
 
 
Kaffe i solen blev det en dag också, svalkande och skönt.. haha, men det var jätte gott kaffe faktiskt.
 
Redo för vattengympa.
 
 
Tanken var att vi skulle fara bara en kväll och shoppa men det blev faktiskt två kvällar för att vi kände att vi inte hade allt vi behövde. Så vi for in dagen efter också till en by som heter Avsallar. Mysigt och bra shopping. Men jag känner nu att jag borde ha shoppat lite mer.
 
 
 
 
Vi spelade ett härligt tennispass i den gassande solen. Otroligt varmt men ändå roligt.
 
Sista heldagen i solen fick det bli i drink på det också. 
 
 
Sista träningspasset. Väldigt bra instruktörer var det och jag kan inte vara nöjdare med allt.
 
Sista dagen, eller timmarna kanske är mer rätt, vi for vid 12 så vi hade lite förmiddag att gotta oss i, gick vi en sväng på strande och fotade.
 
 
 
 
 
 
 
 
Hemfärd. Tråkigt men sant. Saknar resan så otroligt mycket. 1 vecka är alldeles för lite. Men det var kul så länge det varade.
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR