Snart far vi!

Såg film på engelskan idag och efter det skulle vi göra en Bucket List på 10 grejer. Efter det for jag till storheden för att köpa en sportbh men då passade inte den så det sög ju. Men jag köpte lite gott till flyget ikväll iaf. Nu ska vi snart  äta och en stund efter det bär det av till flyget. Kommer vara framme i turkiet vid 3 inatt.
 
Så taggad på morgondagen! :D Vi kommer börja med sol och bad, I guess sen kör vi något träningspass på kvällen. Och fredagen och resten av dagarna kommer bestå av två pass på morgonen sen lite sol och bad och sedan 2 pass på kvällen. Kommer bli hur bra som helst. Men det kommer inte bli någon bloggning utan jag hör av mig när jag kommer hem nästan vecka.
 
Vårt hotel, Pegasos Royal



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR