Torsdag

Ikväll ska jag på ett helt nyss pass som jag aldrig testat på tidigare, Bokwa Fitness heter det. Det är en slags dans där man dansar i bokstäver och siffror. Haha, det blir spännande att prova. Jag hoppas att det blir roligt. Och på tal om dans så var jag på Zumba i tisdags och då hade dom bytt ut halva programmet så det var lite nya steg så då blev man värdelös igen.
 
Men imorgon är det fredag och det känns underbart. Asså veckorna springer verkligen iväg. Jag förstår inte hur det kan gå så snabbt. Snart är det väl jul och så helt plötsligt så sitter man här nästa höst och inte fattar vart tiden tog vägen. 
 
Den här helgen ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt, ska försöka sova en del också. Har blivit dåligt med sömn dom senaste helgerna. Så träna, äta, sova och kanske lite serie tittande kommer helgen bestå av. Det låter ganska bra i mina öron iaf.
Gjorde färdigt min blus igår så här har ni en liten sneakpeak på den. Kommer nog ta några veckor innan jag får tillbaka den, men när jag väl får tillbaka den så kommer den upp här på bloggen.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR