Bananpannkakor

Galet trött jag är hela tiden. Somnar före tio varje dag dom senaste dagarna. Men det är ganska skönt ändå och jag försöker få hyfsat med bra sömn nu för att jag ska jobba natt på lördag. Men jag ska ta med mig massa grönt te och något att äta så att jag inte somnar, haha, ska ju bara vakta en hamn så det blir inget ansträngande precis.
 
Idag körde jag ben på gymmet och så lite cardio fast jag egentligen inte skulle göra cardio. Jag trodde att jag skulle det men för bara ett litet tag sedan så kom jag på att det stog inget cardio på schemat idag. Men det var egentligen bara bra att jag gjorde det idag för att då behöver jag inte göra det imorgon och jag har ont om tid så det blir ju perfa. Everything happens for a reason.... eller?
Gjorde bananpannkakor till middag idag och det måste ju nästan vara godare än riktiga pannkakor. Och man behöver inte skit som grädde eller sylt till dom.
 
ca 2-3 st
Ingredienser:
1 Banan
2 Ägg
 
Beskriving:
Mosa bananen och vispa sedan i äggen. Stek i valfritt fett (jag använde kokosfett) på medelhög värme. Dom kan bränna fast ganska lätt och smular gärna sönder så gör dom hellre mindre än för stora.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR