Tired

Vaktade ju i hamen i natt så jag är jätte trött idag. Höll på att somna vid matbordet nyss haha. Men igår så kom iaf Linus till mig och så gick vi på stan på dagen. Sen såg vi typ film hela kvällen och natten. Men det var ju en annan person där i vaktstugan också så jag vet inte, det hade väl varit mysigare om det inte var det haha, och en skönare soffa hade också varit nice.
 
Men vi kom iaf hem vid halv sju tiden på morgonen och då slocknade vi typ direkt och så vaknade vi av att mamma smsa att hon kunde komma och hämta oss om typ en timma så då blev det panik upp ur sängen och börja packa. Haha men jag fixade det ovanligt snabbt ändå men såklart så glömde jag lite grejer.. alltid. Sen har jag väl inte gjort så mycket idag, mest försökt hålla mig vaken. Inte taggad för skola imorgon.
 
 
Anonym

vem är denna Linus? ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR