Train Like A Beast, Look Like A Beauty

Har sprungit 8 km idag på 47 min och det känns jätte bra. Springer tydligen en mil på 54 min just nu så det är bara 4 minuter kvar så har jag nått mitt mål. Det känns helt otroligt underbart! Kanske till och med springer stadsmaran på under 50 min. Då kommer jag vara typ den lyckligaste människan på jorden. Sprang även en sväng med pappa igår men då blev det bara 5 km. Jag är glad på mig själv att jag hade kvar konditionsträningslusten efter magsjukan, trodde nämligen att jag inte skulle ha det. Men den är starkare än någonsin, speciellt nu. 
 
Annars igår så var jag med Cindy ett tag. Vi gick bl.a till Willys och köpte lite olika grejer. För mig blev det godis och ett påskägg. Har nästan käkat upp allt. Tycker dock inte om känslan man får efter man har ätit godis, magen blir äckligt full och bara konstig. Godis är gott men min mage tycker inte om det. Men den tycker i och för sig inte om mycket alls, protesterar mot minsta lilla grej.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR