18. Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör.

Alltså så här är det, jag vill besöka typ hela jordklotet. Jag har inte direkt en speciell plats jag vill besöka. Så jag kan inte nämna bara en men jag kan nämna några. Thailand, USA (speciellt Hawaii, New York, Florida, Kalifornien & Alaska), Italien, Grekland, Kina (då syftar jag speciellt på Mount Everest men även själva huvudstaden och kinesiska muren såklart), Japan skulle jag också vilja fara till, se dom där fina Sakura träden som dom har. Det är väl några ställen men som sagt, jag vill åka till så många olika så det går inte att välja bara en plats.
 
Amanda

Sen när ligger alperna i Kina..?

Svar: Haha ojoj, det har du rätt i, menade Mount Everest ;)
Olivia

Amanda

Haha ja lite skillnad där va ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR