19th Birthday

Hade en grymt bra födelsedag igår med härliga människor. Det blev dock en vädligt stressig dag men lyckades hinna med allt iaf. Slutade skolan vid 12 och då bjöd mamma mig på salladsbuffé och så fick jag lite presenter, inte alla ska få resten sen. Efter det gick jag på stan en stund och fyndade en blus och en bh. Sen drog jag hem och fick fika och lite presenter av pappa och Maggie, sedan kom Cindy och då blev det att börja fixa sig. Vid 18 så började folket komma och sedan drog vi vidare till O'Learys för käk och fest. Maten var väldigt god och jag är verkligen jätte nöjd med min födelsedag, den kunde inte bli så mycket bättre egentligen. Det blev inte mycket dans alls för att det var inte riktigt rätt musik kände vi menmen, det blev massa mys istället och det kan jag verkligen inte klaga på.
 
Idag har jag följt med Cindy och piercat hennes navel. Det blev galet fint och jag vill också ha! Men ska skaffa det jag också snart. Har ju velat ha det i över två år nu och skulle egentligen fixa det när jag fyllde 18 men nu står jag här 1 år senare och har fortfarande inte gjort det... dåligt av mig.
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR