Good Confidence

Måste bara berätta om en grej en kvinna på gymmet sa till mig idag. Asså jag blev så otroligt glad, och hon boostade verkligen mitt självförtroende. Hon gick på löpbandet bredvid mig under hela tiden jag sprang intervaller och så när jag var klar så frågade hon mig "är du långdistanslöperska?" och då sa jag "nej men ska bli" och sen så sa hon "du är otroligt duktig iaf" med ett glatt leende. Åååh, så gullig. Har verkligen aldrig sett mig som en bra löperska men tydligen... den känns skönt iaf. Man borde faktiskt börja ge folk mer positiva kommentarer, oavsett om man inte känner dom. Det kan verkligen göra ens dag.. och ens liv typ, haha.
 
Annars idag så har jag haft maskinstickning och för en gångs skull så gick det bra. Inget jäkla krångel med maskinen. Så nu har jag kommit igång med min tröja jag ska göra, gjorde en ärm idag. Går allt bra nästa torsdag så kanske jag hinner klart alla delar, men vi får se. Nu hade jag tänkt gå och göra mig klar för sängen, är så galet trött heeeela tiden. Inte roligt alls. Men jag har börjat käka D vitamin nu så vi får se om det kanske hjälper lite och sen har jag börjat få tillbaka en bra sömnrytm igen så så småningom borde det bli bättre.
Lite sent men detta var mina birthday nails
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR