Presents

Morfar kom på besök igår för att fira mig lite i efterskott och då fick jag även presenter av mamma. Är otroligt nöjd med allt jag fått. Så tack så mycket!♥
 
Annars så hände det väl inte så mycket igår. Var bara hemma med familjen och gick och la mig ganska tidigt. Och idag har jag och mamma varit förbi rusta och köpt tapeter. Nästa helg sätter vi igång med mitt rum. Kommer nog bli grymt. Sen så har jag även varit och tränat idag, ben och rumpa. Drack även min första proteinshake som jag fick i födelsedagspresent. As nice!
Av morfar fick jag 1 200kr, av Tobbe två biobiljetter och av mamma fick jag en korsordsbok, två ugglor, ljusstake, set med bodylotion osv, proteinshake och proteinpulver sedan följde det även med en t-shirt och fat-burner tabletter och sist men inte minst fick jag en grej från lush som man ska ha i håret en gång i veckan.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR