1. Berätta om dig själv.

Ojoj, sånt här är så svårt. Nämen jag är väl oftast glad, speciellt numera även fast det är jobbigt i skolan och så. Jag tränar en hel del.. som ni kanske märkt. En dag utan träning känns lite smått konstigt men man måste ju ta vilodagar också. Sen så kan jag ju berätta att jag är 18 år, fyller 19 om bara några dagar, bor i Luleå och går Textil & Design andra året.
 
Jag tycker om att sminka mig, gör det inte jätte ofta men ändå oftare nu än förut. Sedan gilar jag att träna.. som sagt, och åka snowboard, jag längtar typ ihjäl mig nu. Men det går inte riktigt att åka än, liiite för kallt, -30 om man ska vara exakt. Det är roligt att umgås med folk också, har blivit en hel del sånt på sista tiden så nu när jag är själv känns det lite konstigt.
 
Men det var väl ungefär det jag kom på om mig själv just nu. Här under har ni en av mina sminkningar som jag blev pretty nöjd med.
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR