a new year brings new opportunities

Drog ut en sväng med Cindy, Alex, Robin och två till till Kafelino i lördags. Det var väldigt trevligt sen drog vi hem till någon och satt där och snacka i några timmar. Vi halv fem så gick jag och Robin hem och sov och sen kom pappa vid 10 och hämta mig och Alex för att vi skulle dra till Skellefteå och hälsa på släkten. Där blev det fika och massa prat. Sedan blev det pizza med farfar. Fast jag åt ingen pizza för att mitt nyårslöfte är att inte äta pizza eller hamburgare under hela 2014. 
 
Och nu ska jag snart dra till stan för att shoppa lite och sen blir det att träna med Cindy. Var en hel vecka sen sist så nu är jag taggad. Vi ska börja med ett nytt träningsschema på 12 veckor och den här gången ska vi verkligen skärpa till oss med kosten också. Det ska bli stenhårt!
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR