Hard work

Det känns som att det ända jag gör nu mera är att gå i skolan och sedan plugga när jag kommer hem. Vad har jag gått, 2 ½ vecka? och jag är redan så galet jävla trött och less på skolan. Men som alla säger till mig så är det ju bara under en kort tid så det är bara att kämpa. Men det är ju inte lätt! Man har inte mycket tid över. Men faktiskt så har jag iaf hunnit vara med Robin två gånger den här veckan, så det är ju bra. Men det är bara för att jag har tagit mig tid, egentligen skulle jag behöva läsa boken vi har i engelska. Men när jag väl läser så somnar jag typ direkt så det är inte så lätt. Det går inte att tvinga sig till att läsa... eller jo, har man kanske massa kaffe så lär det ju gå... men bara kanske.
 
Men i helgen ska jag nog hinna läsa lite och även göra andra läxor. Robin har nämnligen farit till Hakkas så han kan jag inte vara med och då får jag mycket dötid över, haha. Nej men jag ska faktiskt fika med Sanna imorgon någon gång så det blir trevligt!
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR