Och så börjar det igen

Galet vad träningsvärk jag har idag! Men det är bara bra. Och det kändes så skönt att träna igen. Idag blev det nästan ett två timmars pass. Men det var roligt. Igår kväll for jag till Robin och så kollade vi på Hobbit, den första dårå. Vi ska gå och se den nyaste på bio snart. Sen gick vi ut med hans helt underbaraste sötaste hundar. Hade gärna haft en sån själv. 
 
Idag så har det inte hänt mycket alls. Vi sov ju till halv två och sen tog jag bussen till stan strax efter två för att träna med Cindy. Efter träningen gick vi och käkade sushi. Asså det är ju lätt tre av dom bästa maträtterna som finns.
 
Imorgon börjar skolan om... är så jäkla otaggad! Visst, det ska bli kul att se alla igen men skolan... nej. Vill bara skjuta mig själv när jag tänker på den. Kommer fan gå till fem tre gånger i veckan. Kommer inte ha något liv. Men jag ska försöka tänka positivt ändå och så ska jag och Cindy försöka hitta nån resa vi kan åka på i några veckor. Det kommer behövas.
Mitt schema för vårterminen 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR