Förra veckan

Fotade en del förra veckan och gjorde lite roliga saker så känner att jag vill göra ett inlägg om det.
For till stugan förra onsdagen och som förr i tiden så poppade jag lite popcorn och läste en bok. Så mysigt!
 
Men fick fara hem bara några timmar efter jag kommit till stugan för att jag fick ett samtal om jag kunde jobba på torsdag. Så då gjorde jag självklart det. Blev dock bara timmar på jobbet så kändes lite onödigt att fara hem för det.
 
Då drog jag till stan och var med Elin en stund. Kollade bla på när dom körde sån här grej ni ser på bilden. As coolt och jag skulle vilja testa också men kostade 1500kr så kändes inte så värt.
 
Sedan blev jag bjuden på middag av mamma på ett matställe dom ställt upp på Hamnfestivalen. Tyvärr var maten inte god.
 
Efter "middagen" gick vi til Clarion och tog en drink. Så galet god min drink var! Minns dock inte om det var en San Francisco eller bara en drink han improviserade. Men jag tror att det var en San Francisco.
 
På kvällen gick jag på Hamnfestivalen med Elin. Gick mest runt och kollade men åkte iaf en karusell och det var amazing. Har glömt hur roligt det är!
 
Dagen efter drog jag tillbaka till stugan. Då fick jag en skum cider. Den var god men lite smått äcklig på samma gång. Smakade mest lime och det är ju gott men det smakade även lite tandkräm, haha.. aa.
 
Sedan solade jag mest i två dagar, men höll mig ganska mycket i skuggan för det var så galet varmt i solen. Kändes som att huden skulle fatta eld. Men benen fick brinna.
 
När jag kom hem från morfar i måndags kväll så blev det åska och då blev det så mörkt och då ville jag mysa till det med tända ljus. 
 
Lyckades filma några blixtar. Lite tråkig film men ändå häftig på några få ställen.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR