Tjaa!

Jag jobbar på om dagarna och det går jätte bra. Tycker om att måla! När jag skulle sova igår så kände jag att jag ville måla, haha. Idag har jag bara gjort pillergöra, alltså gått med liten pensel runt fönsterna, lite smått jobbigt efter ett tag för händerna blir ömma och hjärnan blir lite kaos när man måste koncentrera sig så mycket och länge. Men imorgon blir vi nog klara. Så då är jag ledig på midsommar och troligtvis lär jag vara ledig dom kommande veckorna också, men vi får se. Det blir gött hur som!
 
I lördags for jag en sväng med Elin till Pride och kollade lite på JEM och Skaburbian Collective och snackade gjorde vi en del också, hade massa att berätta. Så roligt! Var även en stund på Pride i fredags med Sanna för hon typ jobbade där och gjorde armband så då umgicks jag med henne ett tag. Gjorde mig även ett armband. Pretty pretty!
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR