30. Berätta om tre känsloladdade låtar.

Just So You Know - Jesse McCartney: I slutet på 2010 lyssnade jag väldigt mycket på den här låten och den får mig att tänka på en speciell person. Men den gör mig lite deprimerad så det är ingenting jag lyssnar på numera.
 
 
 
Animals - Martin Garrix: Den är väl inte så jäkla känsloladdad men så fort jag hör den så tänker jag tillbaka på en kväll.. den var inte så lyckad men så jävla nice det var i den där bilen. Det var då den här låten och på högsta volym med galna högtalare, håret bokstavligt stog upp. Asså det var helt galet.
 
 
 
Slow Dancing In a Burning Room - John Mayer: Den här låten♥ Ojoj, det är nog den finaste som finns. Första gången jag hörde den här så satt jag och bara blundade och lyssnade. Den är så otroligt vacker.. och mysig.
 
johanna

va det när jag var i luleå, den där bil-låten? :)

Svar: ja ;)
Olivia




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR