Anger

Var med Sanna på Friends igår i några timmar, bla under Earth Hour timmen. Dom släkte tyvärr inte, men dämpade ljuset lite. Det var väldigt mysigt och vi hade en hel del att snacka om. Sen följde hon med mig hem för att jag inte skulle behöva gå själv ute i mörkret, väldigt snällt av henne.
 
Annars i veckan så har det väl inte hänt så jätte mycket. Närvarade faktiskt på alla lektioner, det var ett ganska bra tag sedan det hände känns det som. Så det känns bra att jag börjar få tillbaka orken. Och i torsdags var jag och Cindy på boxning och körde slut på alla muskler i hela kroppen. Så jäkla underbart och speciellt att få slå ut all ilska jag haft den senaste tiden. Galet var arg och irriterad jag har varit. Men det känns som det börjar komma solsken nu.. att saker och ting börjar bli bättre så det är bra.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR