Ett år

Jag, Sanna, Moa B och Elin var och grillade på stranden igår. Väldigt mysigt var det men det blåste jätte mycket så det var lite svårt att få igång elden men vi hade ändå hyfsat med vindskydd av träden så det gick bra. När vi gick där ifrån höll vi dock på att blåsa omkull för då hade vi inga träd som läade.
 
Sen på kvällen for jag till mamma och lämnade av mina grejer för nu flyttar jag till mamma igen i några veckor sen lånade jag bilen och for till Robin som jag inte sett på över en vecka. Så det var nice att få se honom igen.
 
Och igår var det min ettårsdag för mitt körkort. Känns helt galet. Jag minns den dagen som igår, hur nervös jag var och hur otroligt jävla glad jag var efteråt när jag fått veta att jag klarat uppkörningen. Jag gick och log hela vägen till mammas jobb och sedan fick jag låna hennes bil och köra hem. Det var en häftig känsla att äntligen få köra helt själv, läskigt ohja, men väldigt nice.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR