Friday

Den här veckan har verkligen gått snabbt av någon konstig anledning. Idag hade jag två muntrliga redovisningar efter varann, först på engelskan skulle vi spela upp en liten teater som vi hållt på med i veckan.. haha, vissa grupper var verkligen duktiga! Var faktiskt lite roligt att få spela teater igen, trodde jag skulle tycka det var skit men det var det inte. Men det var ju inte så seriöst men ändå roligt.
 
Efter det hade jag en redovisning på svenskan om Michael Jackson, vi skulle läsa en biografi och sedan redovisa. Det gick ganska bra faktiskt, det var inte alls mycket folk i klassrummt så det var chill. Sen var jag och Elin lite bad girls och sket i sista lektion och drog och simmade ist. Men det var det värt! 
 
Var och kollade min rygg igår, har haft ont i svanken i några månader nu så kände att det var dags att kolla upp det så det inte är något. Men det visade sig att jag bara svankar för mycket så jag ska tänka på att trycka fram bäckenet, speciellt när jag gör vissa övningar på gymmet så ska det lösa sig av sig själv. så det var ju skönt att det inte var något allvarligt och att det är något jag kan fixa själv.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR