Hemmagjord Sushi

For till Cindy tisdag kväll efter vi hade varit på Body Balance. Och så for jag hem onsdag kväll. Under dagen så gjorde vi lite sushi, så jävla gott! sen gjorde vi inte så mycket mer, men det var trevligt och så skönt att bara kunna koppla av någon gång. Kom hem till Luleå vid nio på kvällen och då for jag och träna en stund, hehe, men det var förvånandsvärt mycket folk när jag kom till gymmet. Blev väldigt förvånad.
 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag ska försöka göra lite skolarbete och träna ska jag också hinna med. Sen får vi se. Tyvärr så har jag verkligen ingen motivation att göra läxor. I måndags eller när det nu var så var jag ju jäkligt duktig och kom väldigt långt men idag känns det väldigt segt.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR