Life's Not a Dance on Roses

Fick veta av svenska läraren att vi ska göra vår muntliga redovisning på tisdag nästa vecka och även lämna in en skriftlig uppgift till på måndag. Plus att vi har massa mer grejer utöver det. Asså min stress just nu! Jag tror nästan mitt hjärta hoppade över ett slag när hon sa det där. Det blir ju fan bara mer och mer grejer vi ska göra. Jag fattar inte hur det här ska gå ihop utan att det brister. Känner mig inte så jävla positivt inställd till skolan just nu. Om det kändes jobbigt för lovet så är det ingenting mot vad det känns nu och ja, det är inte länge kvar till sommarlov men frågan är om jag klarar det så länge. Vi får väl se. Jag kan ju bara kämpa på antar jag, men inte fan är det lätt. 
 
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR