Tävling

Var med i en tävling med klassen igår. Vi jobbade två och två och skulle skapa något ur ett tema. Temat var "Trash Is Flash" och så fick vi massa soppåsar, nät, blommor och annat att arbeta med. Tyckte att alla var jätte duktiga och det är otroligt ändå vad man kan få ut av soppåsar. Tävlingen var över starx efter nio och då drog jag, Cindy och Alex till en liten födelsedagsfest och hade det trevligt. Jag var chauffören för kvällen så det blev ingen dricka för mig. Men det fuka bra ändå, men jag blev trött mycket snabbare såklart. När vi väl kom hem vid tre tiden och jag var galet trött så kunde jag inte somna. Men somnade väl vid fem halv sex, yay fem timmars sömn i natt. Känner mig levande!
Färgade även håret igår som ni kanske ser. Blev lite mörkare än jag tänkt men är nöjd ändå.
Mina fina♥
 
Från vänster: Min & Cindys, Elin D & Ellens, Amanda & Isabelles, Elin B & Sofias, Johanna och Kimias.
 
Den som vann var den andra från vänster. Grattis så jätte mycket Elin och Ellen!
 
 
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR