Some shit

Har hänt lite grejer denna vecka. I onsdags hade vi modevisning tre gånger under dagen. Det gick väl bra och det var sjukt kul men nervöst såklart. I fredags var jag med Sanna och Cindy, vi fika på friends och sen chillade vi hemma hos mig en stund. Lördags så var det dags för stadsmaran så då sprang jag en mil. Blev dock förkyld i torsdags så jag var inte så frisk igår, men jag sprang ändå och fick en tid på 1h och 8min. Känns bra ändå eftersom jag inte var frisk. Och idag är jag inte friskare om man säger så!
 
Det är ganska chill i skolan nu för jag har inga rester osv så jag har fått skippa massa lektioner i veckan. I fredags tex hade jag bara en lektion. Väldigt skönt! Och till veckan är jag ledig på måndag för att jag sprang igår, tisdag har jag bara en lektion, onsdag är en vanlig dag och torsdag, fredag är vi ju ledig. Ingenting att klaga på!
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR