You don't realise what you have until it's gone

Kändes jätte tråkigt och komma hem till mamma nu och se att fågeln är borta. Det blev så tomt. Jag trodde inte att det skulle kännas så här hemskt! You don't realise what you have until it's gone. Det är sant!

Annars idag så hade vi ingen engelska, as bra! Om vi skulle haft det så skulle inte jag ens vara hemma just nu. Sen har det inte hänt nå mer i skolan. Efter skolan gick jag och Moa till llt och fick en presentcheck på 100kr inom llt för att bussen inte kom i tisdags. Och sen gick jag runt med henne och hennes boyfriend på stan ett tag.

Hittade även denna på mitt skrivbord när jag kom hem. Jag beställde den från ebay för ca 2 veckor. Jag visar en bättre bild på måndag för att kameran är hos pappa.
Och färgerna ser verkligen inte ut sådär.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR