Tisdag

Nu är jag färdig med exakt allt i skolan. Har ingenting att göra där, därför borde jag få vara ledig fram till skolavslutningen. Men nej det går ju inte. Men imorgon hc på torsdag är jag ledig för att jag har teaterföreställningar för lågstadieelever. Men jag måste ändå till skolan sen för att simma för BIF grejen sen på torsdag måste jag också till skolan för att jag måste gå till slöjden och göra färdigt min kjol.

Fick veta vad jag fick på mitt fysik prov och jag fick VG+. Två jävla poäng ifrån MVG. Varför är jag alltid sådär nära? Varför kan jag inte bara få MVG någon gång. Men jag är ändå nöjd, såklart.

Ikväll har jag teaterföreställning för vänner och familj. Hoppas det går bra. Känner mig ganska osäker, vi har tränat för lite.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR