Dag 05 – Vad är kärlek?

Detta var en väldigt svår fråga. Det är ju inte så att man brukar fundera ba "vad är kärlek" utan man vet det som bara. Men jag skulle nog beskriva kärlek som en känsla man har för en person som man tycker väldigt mycket om. Man kanske får fjärilar i magen varje gång man ser personen eller så kanske man inte blir nervös alls, utan man bara känner sig lugn och trygg med den personen. Så kärlek är en känsla som är näst intill obeskrivlig och härlig, men den kan även vara jobbig och en besvikelse.

Men jag tror att alla männsikor behöver kärlek, kärlek handlar ju inte bara om två personer egentligen utan det är innom familjen också. Money can't buy us happines, you know. Det tror jag på. Jag lovar att väldens rikaste som bara har pengar och ingen kärlek är olyckligare än någon som är väldigt fattig men har sin familj som älskar en.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR