So weird

Idag har det väl varit en bra dag. Förutom att det regnade imorse. Men jag använde min fina nya skor idag. Det är jobbigt att gå i dom långt men i skolan funkar det bra. Men än så länge så skulle jag inte klara av att gå med dom på stan men det handlar ju om träning så så småningom går det nog.

På engelskan fick vi göra en lite lustig grej. Måste berätta om den bara för att. Men iaf.. man skulle börja med att blunda sedan berättar läraren va man ska tänka på "tex, du går i en skog alldeles ensam, efter att du gått ett tag så kommer du fram till en kopp, du tar upp koppen.." och sedan ska man berätta för sin bänkkompis hur sin kopp såg ut. När man gjort det skulle vi blunda igen och så berättar hon "du fortsätter gå till du kommer fram till ett ställe där det inte är några träd alls, där ser du en byggnad" då ska man berätta för sin kompis hur ens byggnad ser ut. Sedan forsätter berättelsen "du går runt huset och hittar en trädgård" då ska man beskriva för sin kompis hur trädgården ser ut. Och det sista vandringen "sedan går du in i skogen igen och plötsligt kommer du fram till en mur, det finns en dörr en liten bit längre bort på muren" sedan ska man berätta för sin kompis om man öppnar dörren och går in eller inte. 

Tanken med det här var att det var ett test inte en lek. Varje sak har en förklaring. Koppen symboliserade kärlek, byggnaden skulle bevisa genom hur många rum den hade hur många nära vänner man ville ha, trädgården var hur man såg gud, och dörren symbolierade död om man gick igenom den.

Jag köpte äntligen min snickers som jag velat ha hela veckan.
SannaÅ

gaah du plågar mig! :o

sv: jätte fin outfit! älskar skorna!:o

kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR