Birthday presents

Idag har varit en ganska bra födelsedag. Massor med gratulationer och bara allmänt trevligt. Och så hade vi ingen idrott idag och det var väl både bra och dåligt. Vi fick umgås med Viktoria iaf så det var nice! Sen hade vi estetisk kommunikation, hade musik även denna gång och ska ha det en gång till. Men det var trevligt.

Vid 15 slutade vi och då gick jag på stan med Frida i en timma sen for hon hem och då gick jag till mammas jobb och väntade på att hon skulle sluta och så gick vi och käka på Exotic, borsan var även med. Denna gång tog jag faktiskt inte riktigt samma, nu tog jag friterad chilikyckling. HUR GOTT SOM HELST!

Efter det for vi hem och då blev det paketöppning för min del. Woho! Jag är jätte nöjd med allt. Tack än en gång mamma & Tobbe!

viktoria

friterad (chili)kyckling ovanligt..men grattis igen iaf! <3

lisa

FUUUUUCK SÅ GLÖMDE JAG BORT MIN FÖDELSEDAG, WÄÄÄÄ TÄNKTE PÅ DET IMORSE JUUUUU, BA "OM JAG SER OLIVIA IDAG SKA JAG SÄGA GRATTIS", BAAAAJS GRATTIS OLLIIII!!11




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR