Awesome

Shit vad jag har haft fullt upp idag. Först till Skellefteå och var där typ 6 timmar. Det var väldigt trevligt och jag körde dessutom bil hela vägen dit så det är ju nice. Sen när jag kom hem hade jag lite över en halvtimme på mig att fixa lite och sen dra iväg på min riktiga officiella första cheerleading träning. Grymt kul var det!
 
Och nu har jag nyss städat och nu måste jag fixa med en grej. Och så måste jag packa också. Jag ska till mamma imorgon och så kommer Johanna. Woho! happy tjej! Det blir awesome :D och på tal om Johanna så fyller hon 20 år idag så GRATTIS!!♥
 
Två bilder från skellefteå. Fett god rabarberpaj, skojar inte! Faster som gjort den.
 
 
UPDATE: Jag får jävla sykbryyyyt på blogg.se. Så jävla cp det har blivit sedan dom ändrade designen. Visst den har blivit bra på många sett men det är ju problem med den HELA tiden. Detta inlägg postade jag för 4 timmar sen (nu är klockan 01.30) egentligen och dessutom så stog det "någonting har gått fel..blabla" så jag trodde inte ens att inlägget hade blivit postat. Och så när jag går in nu så har den lagt upp 4 jävla stycken. Asså orka! Fuck blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR