Halloween

Hann inte riktigt blogga igår för att först for jag till mamma och hämtade lite saker sen for jag och simmade, efter det tandläkaren och sen en stund på stan med Sanna. När jag kom hem vid fyra så satte jag igång och fixa mig inför kvällen då jag skulle på en halloweenfest med Moa och Sanna hos en som heter Stina. Vi blev bara där från 21.00-00.00. Asså det var ju typ inte så jätte roligt, men det blev lite roligare vid 23 när man börja se på alla hur fulla dom börja bli medans man själv var nykter.
 
Sen for jag Moa och Sanna hem till Sanna. Då käkade vi, VÄLDIGT behövligt eftersom man inte hade käkat eller druckigt något på 7 timmar. 
 
Idag har jag väl inte gjort något speciellt. Kom hem vid halv ett och då har jag väl bara käkat och kollat på Hart of Dixie, andra säsongen har äntligen börjat!
 
De första 3 bilderna är inte mina, men resterande är det.


 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR