Tandställning

Hade textil som första lektion sedan hade jag ett 2 ½ timmars hål. Där utnyttjade jag den tiden med att plugga engelska sen gick jag på stan med Moa och Sanna ett tag tills jag skulle till tandläkaren. Där fick jag början på min tandställning. Så just nu sitter den bara på vänster sida. Lite ovant och det känns verkligen som att man ser tandställningen jätte tydligt när man ler men man gör typ inte det. Asså man ser den men inte så mycket som det känns.
 
Och så är det lite jobbigt att jag inte kan käka äpplen normalt, jag måste skära dom i bitar och även morötter. Och så har jag fått en specialtandborste.
Jag vet att jag inte har så snea tänder men det är inte därför jag behöver tandställning utan det beror på att jag måste dra bak tänderna pga att vi har tagit bort en mjölktand så jag har en stor glugg där just nu.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR