Underbara fredag

Har jobbat på wienerhörnan idag och det gick ovanligt snabbt faktiskt. Och så kom Sanna på besök så det var awesome. men nu är det bara 4-5 gånger kvar för att jag ska ju till sthlm nästa vecka och sen har vi några lovdagar och ett nationellt prov och sedan ska jag utomlans så det faller bort massa fredagar. Nu har jag iaf kommit till mamma igen och ska vara här i två veckor. Och pappa for till Holland imorse och igår kom brorsan hem från Thailand, han har varit där i typ 1 ½ månad. Avundsjukt brun är han, som en pepparkaka, helt perfa.
 
När jag kom hem idag så väntade det ett stort påskägg till mig från mamma. Lite sent men jag har ju varit hos pappa under påsken. Jag får bryta min nyttiga "diet" för denna helg och nästa. Jag har faktiskt börja utesluta mjök och gluten produkter så mycket som det går ur min kost för att se hur min mage reagerar, och det verkar bli bättre. Det är dock lite svårt när man bor hemma och äter det som serveras, men då blir det mer sallad ist för tex pasta så det funkar ganska bra ändå. Jag har fått mindre sötsug också, definitivt!
  
Alex tatuering som han gjorde nere i Thailand. Det var typ fin ju.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR