Förkyld

Har tragit på mig en rejäl förkylning så här bra tills imorgon då man ska jobba på café och fyller år om en vecka. Men då borde det ju förhoppningsvis ha försvunnit. Har en hosta som gör att varje gång jag hostar så smakar det blod.. mysigt jag vet och sen är jag snorig och allmänt trött. Hade även extrem huvudvärk tidigare idag. Ifall jag blir värre till imorgon stannar jag nog hemma för det är kanske inte så bra att vistas på ett café med sån här förkylning. Inte så schystt mot kunderna.
 
Men troligtvist kommer jag kunna gå till jobbet för att så är det alltid med mig. Jag är i princip aldrig så pass sjuk att jag måste stanna hemma, det händer ett fåtal gånger per år.
 
Annars idag så har dagen varit väldigt lång och jobbig. Har haft textil hela dagen och det är ju ganska nice men jag har som sagt inte varit på topp idag så allt har bara kännts jobbigt. Dock var det ett litet solsken som kom fram där vid lunch tid då jag fick umgås med mina finisar.
Bild från tisdagen då jag var ny klipp. Ser ni hur kort!? En decimeter minst blev borttaget. Men jag är nöjd ändå.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR