Happy New Year

Hade en jätte bra kväll igår. Och jag kan inte fatta att det är 2013 nu. Det är så stört. December bara fösvann, hur kan det ha gått så jäkla snabbt? Det känns inte som att det ens har varit julafton för en vecka sen. 
 
Jag firade nyår med dom bästa och vi hade jätte trevligt och det blev en hel del skratt och spel. Vi gick till stan sen vid tolvtiden och kollade på fyverkerierna, blev faktiskt lite besviken. Asså det var väl bra men för två år sen var avslutet så jäkla fint, det var typ en planet och sen ett hjärta, det var så fint.
 
Men nu blir det nya tag och jag ska skriva mitt nyårslöfte nu för att vi glömde göra det igår. Så hemskt det kändes. Men gott nytt år på er alla och hoppas erat år blir ett bra år.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR