You're a criminal

Har varit och handlar lite grejer idag och såklart så glömmer jag presentpappret på affären, betalt och allt. For tillbaka några timmar senare för att kolla med personalen om dom tagit reda på det, men nej, det fanns inte. Så då har en kund tagit det. Så jäkla fräckt och jag blir så irriterad. Varför kan man inte bara vara ärlig? och schysst. Nu var det ju tack och lov inget dyrt men ändå. Inte okej!
 
Till något helt annat och mycket roligare. Taggar imorgon nå grymt! Mina fina vänner har precis fyllt arton så vi ska fira det med lite fest och sedan krogen. Kommer blir så bra! Och jag längtar så mycket efter att smaka en speciell cider, det är tydligen med lakritssmak, mm, hur gott?
Jag blockade lite blommor igår och så åt vi fruktsallad med glass. Sommar♥
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR