Det blir vad man gör det till

Skolan började om i torsdags och det sög så hårt som det bara kan suga. Så jävla less!! Men tog en utekväll med Elin igår. Egentligen ville jag inte men jag bestämde mig till slut för att köra. Fick ny positiv energi efter jag sprungit i måttsundsbacken så det var väl det som fick mig att vilja. Och kvällen blev bra, lite små seg här och där men inte värre en sist vi var ut. Dock hamnade vi på efterfest så jag kom hem vid 7 = seg dag idag! Men jag är ändå chockad hur bra jag mår med tanke på lite sömn, lite vatten, ingen mat och kanske lite för mycket alkohol. Har fan mått sämre då jag druckigt  mindre. Men det är väl olika det där från gång till gång. Nu börjar aptiten komma tillbaka sakta men säkert, skönt!
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR