Don't cry for nothing

Blev utgång igår dock sög den. Tyvärr. Första gången en utekväll har varit så värdelöst dålig. Berodde självklart inte på sällskapet för det var det inget fel på men stämningen och allt möjligt. Inne på allstar spelade dom alldeles för hög musik, det var omöjligt att snacka och det vibrerade fan i kroppen, så högt var det! Sen var det galet varmt och hur mycket folk som helst. Nä inget att minnas. 
 
Idag har jag bara solat och tagit det lugnt. Inte bakis alls så det har varit skönt. Imorgon ska jag väl ta mig till gymmet och göra nytta där. På tisdag ska jag till tandläkaren för att dra ut en av mina visdomständer som växer snett så den skaver lite mot kinden. Dock får vi se om det går för den har inte växt ut så mycket.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR