The Beach

Igår tog jag och pappa cyklarna till en hinderbana och körde lite där. As roligt och jobbigt. Blev totalt 2 timmars träning i streck så det kändes riktigt bra. Sedan drog jag in till stan för att fika med Cindy. Gick även på stan en stund och hittade lite fina grejer.
 
Idag har jag varit på stranden med Elin en stund och efter det gick vi till Storheden för jag ville köpa vattenmelon. Dock gick vi ju in på H&M så det blev ett par nya träningsleggings och en klänning. Kommer visa bild på det någon annan dag. Älskar verkligen båda grejerna men dock måste jag förkorta klänningen för den gick ända ner till knäna och det gillar inte riktigt jag. Men det får bli till skolan börjar för där har vi grymma maskiner. 20 dagar kvar... både längtar och inte, men mest inte.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR