Torsdag

Igår blev det att måla färdigt huset här hemma och idag har jag bara tagit det lugnt i solen med en bok. En liten stund senare drog jag och Elin till stranden i någon timma. Kvällen har hittlis bjudit på Ben & Jerry's till Game of Thrones. Har äntligen börjat tycka om serien. Tog bara över 1 säsong..
 
Funderar för övrigt på att köpa en ny systemkamera. Den jag haft tidigare har tyvärr tappat gnistan lite så den ligger bara i ett hörn. Ingen idé att fota med en kamera som ger dåliga bilder, eller hur? Men har gjort lite för och nackdelar med att skaffa en ny.. det är ju inte gratis direkt så då känner jag att jag måste vara säker på att den kommer användas flitigt. Kameran jag funderar på att köpa är iaf en Canon eos 700d.
 
Testade Strawberry Cheesecake den här gången. Den var god men det finns godare.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR