Allstar

Vilken kväll igår alltså! Började med förfest hemma hos mig med Elin, Sanna och Ludwig. Tanken var först att gå till en strand men det var så gött att sitta ute hemma så då blev det så. Sedan drog vi till Allstar och där inne gick det knappt att vara. Det var så galet varmt. Minst 30 grader, lätt! Dansa var inte det lättaste heller eftersom man typ dog av svett då. Haha. Det var en upplevelse! Men träffade en del härliga människor och det blev efterfest den här gången också. Det är trevligt med efterfester men tyvärr så förstörs ju hela nästa dag. Har bestämt mig att nästa gång jag går ut så ska jag fan vara hemma kl 3 och sova!
 
Men vet ni va galet.. jag glömde min phonie hemma! Hur är det ens möjligt. Tack och lov hade jag ju iaf med en kamera så jag kunde fota. Men kände mig lite lost utan mobilen, kunde inte kolla klockan eller nå. Men saknade den inte alt för mycket iaf. Man sitter ju ändå inte med mobilen när man festar.
 
Sanna

Haha jag sa ju att du kapade våra huvuden på bilderna ;)

Svar: Haha i know ;)
Olivia




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR