Bored

Blev inte mycket till midsommarfirande för mig men jag var iaf med Elin och det var gött det med! Hon käkade middag här och sen satt vi och snackade om allt möjligt, kollade på en film som jag sedan somnade till. Värdelös! Sen har jag inte gjort mycket alls i helgen. Kan vara skönt ibland men har en känsla att det kommer bli för många sådana dagar i sommar. Känns inte bra. Men ska väl försöka hitta på saker, men jag ids inte x) Har blivit galet lat på sistone och onyttig. Men igår solade jag i 3 timmar och det var vädligt härligt! Blev lite brunare också.
 
Ska försöka orka mig till stan imorgon och köpa presenter till Moa och Sanna som fyller år i veckan och träna tänkte jag också försöka göra. Jo men det ska jag göra!
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR