De senaste två veckorna

Nu var det ju ett bra tag sedan jag skrev någonting, jag har bara inte orkat. Men i onsdags så var det ju valborg och då kom Sanna, Moa och Elin till mig och så myste vi på i uterummet och bara snackade, spelade lite spel och jag fick dansa för mig själv. Det var en jätte trevlig kväll!
Sen i måndags så var jag med Robin och det blev väldigt sent, jag tror vi somna vid typ 3 någongång så tre timmars sömn fick jag den natten, yay. Haha men mys vare! Och veckan innan det så var det ganska fullt upp i skolan, så jag gjorde inte något speciellt på kvällarna förutom tränade då.
Igår drog jag och solade solarium för andra gången i mitt liv. Asså det är lite smått läskigt ändå. Det känns som att någon läskig sak sitter utanför och kollar på mig och helt plötsligt ska ta tag i mig och typ mörda mig eller nå. Haha!
 
I onsdags köpte jag mig denna jacka som verkligen ingen har... haha men jag tycker dom är fina och har velat ha en länge så nu köpte jag äntligen en, den var ju på rea och allt, 349kr ist för 699kr!
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR