Allstar The Bubbleroom Event

Jag och Elin for till Allstar igår för att äta middag och sedan få chansen att bli en av de 100 tjejerna på plats att få en goodiebag, valfritt plagg från garderoben och en drink av Bubbleroom. Vilket vi blev så det känns super! Man fick välja 3 olika plagg som sitt 1:a, 2:a och 3:e handsval och sedan gå till en dator och "beställa" dom. Så något av dom plaggen kommer hem till mig om ca 2 veckor. Så jävla grymt!
 
I goodiebagen fanns detta:
Halsband - Drinkrecept - Daily Primer - Läppglans - Nagellack - Lösnaglar - Hårborste
Detta var mina val 1:a, 2a och 3e. Men det var riktigt svårt att välja, det fanns mycket fint och så var man lite under tidspress eftersom man inte ville hamna i kön till datornerna så länge. Det spelar faktiskt inte så stor roll vilken av dessa kläder jag får, kommer bli lika nöjd hur som helst.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR