Färg på balkänning?

Har suttit och skissat på hur min balklänning ska se ut. Är nöjd med resultatet men dock har jag verkligen ingen aning om vilken färg jag vill ha. Rosa är ett definitivt nej! Ingen direkt anledning egentligen, jag vill bara inte att den ska vara rosa. Men har ni något förslag så kom gärna med ett. Jag behöver det verkligen!
 
Lite kort om veckan. Blev bjuden på lunch av pappa i tisdags. Galet gott med sushi! Samma dag blev det även en fika med Sanna. Så roligt att träffa henne igen! Praktik som vanligt torsdag och fredag. Men slutade tidigare på torsdagen för att jag skule till tandläkaren och dra ut en av mina visdomständer. Gick as bra och det är så skönt att ha den ur vägen. Igår drog jag på spinning på morgonen. Väldigt längesedan sist så det var ett jobbigt pass! Har tränat på väldigt bra hela veckan så det känns bra.
 
Dock har jag inte varit lika duktig med kosten.. Jag sa att jag skulle ta en dag att äta sötsaker på. Det har blivit 4 dagar med idag. Det känns fan i kroppen också. Jag känner mig trött HELA tiden, konstig i magen och bara allmänt dålig typ. Men nutella är sååååååå gott!
 
Glöm inte slänga en kommentar om ett förslag på en färg till min balklänning! Thanks!♥
 Jordnötssmör in my ♥



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR