Nike Air

Ååh jag har fått hem mina egendesignade skor nu! Eller ja, dom kom i torsdags.. Tyvärr var jag på dåligt humör den dagen och inte ens skorna gjorde mig glada. Det är därför jag inte gjort något inlägg om dom. Har varit låg hela helgen och är det lite fortfarande. Donno why.
 
Hade väl varit fint med någon färg men eftersom dom var så dyra så ville jag att dom ska kunna gå att matcha till i princip vad som helst. Därav de neutrala färgerna.
 
Men puss I love 'em!
 
 
Johanna

vart kan man fixa såna skor? å va de dyrt? hurrrrr mycke kosta dom? Fett fina ialf, lite småsugen på å skaffa några. du kanske kan länka sidan till mig? :)

Svar: nike.com. dom kosta 1420kr, men det var barnstorlek, det kostar typ 200kr mer för damstorlekar.
Olivia




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR