Valborg

Idag är det valborg. Jag ska till Sanna och laga tacos med hon och Moa. Otroligt längesen jag träffade Moa så det ska bli lite extra roligt. Sen kommer Elin och Cindy några timmar senare. Efter det tänkte vi gå ut. Vi har två val: Allstar eller O'Learys. Vi känner mer för O'Learys men dom har tyvärr dresscode på enbart vita kläder ikväll vilket jag tycker är jävligt svårt, jag har typ inga vita kläder, haha! Men vi får se vad vi gör helt enkelt. Sen så kommer tydligen Johannes och Niklas från Ex on the Beach att vara på plats.
 
Kan väl även berätta att jag var på en arbetsintervju igår som jag tycker gick bra. Men vad är det med alla som intervjuar, varför ska dom vara så snygga? Seriöst! Jag har inte mycket erfarenhet gällande intervjuer men Isabelle har varit på några och då har nästan alla sett sjukt bra ut. Whyyyy?
Från i lördags då vi skulle till Allstar för The Bubbleroom Event.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR