Fjärde Augusti

Jag har inte mycket till fritid under denna vecka när jag jobbar i receptionen på Telia. Jag börjar 09.00 och slutar 17.00. Men jag trivs ganska bra med det och jobbet är verkligen inte tråkigt, tiden går fort eftersom jag springer och gör saker hela tiden.
 
Idag var jag och Sanna och växlade pengar inför Paris resan. Inte lång tid kvar nu! Så galet taggad!!
 
Sedan drog jag till gymmet och körde tabataintervaller. Underbart härligt när jag inte längre håller på att dö av det. Det är så roligt när man känner att man blivit bättre och orkar mer. Imorgon har jag ett 50 min RPM pass direkt efter jobbet så det lär bli lite tungt när jag inte fått i mig mat på flera timmar. Men ska trycka en hemmagjord proteinbar innan passet, sen kanske jag får ta en pwo också. Fast då kanske jag inte kan somna senare.. 
 
Nu är det iaf dags för mig att sova. Sovgott alla söta!
 
Anonym

Hur fick du jobbet på Telia? :)

Svar: Min mamma jobbar i receptionen så via henne :)
Olivia




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR