Senaste 3 månaderna

Tjenare! Tänkte att det kanske är dags att berätta vad som hänt de senaste 3 månaderna för det är ändå ganska mycket. Kan börja med att berätta att jag fått jobb på Telia. Har gått utbildning i 3 veckor nu och har 2 kvar. Men vi har redan börjat med praktik som vi haft både torsdag och fredag denna vecka. Jag har dragit på mig en rejäl förkylning så jag har knappt haft någon röst så jag tog bara 5 samtal under dessa två dagar och sedan har jag bara medlyssnat. Men det har varit ganska skönt för jag känner mig så jäkla osäker och dålig. Hoppas det lättar snabbt.
 
Det skönaste med att byta till detta jobb från det jag hade innan är ju tiderna. Det var helt gudomligt i början att få sova 2 timmar extra och faktiskt då kunna ha ett liv på kvällen. Blir ju inte riktigt så när man måste kliva upp strax före 5. Nej det var ett helvete. Men nu har jag vant mig så nu är det nästan lika jobbigt att kliva upp 7. Men det beror ju mycket på denna mörka tid. Men jag älskar julen, den är mysig.
 
För drygt en månad sedan var jag på ett träningsevent, One Live, som arrangeras av Les Mills. Det är dom som håller i RPM, bodypump, bodycombat m.m. Super kul och så sjukt intensiv helg. Jag körde totalt 12 pass på två dagar. Hade redan tagit ledigt från jobbet på måndagen och tur var väl det för jag var tröttare än någonsin. 
 
Den sista grejen jag har att berätta är att jag gått och skaffat mig en pojkvän. Det var väl på tiden kan man tycka, haha. Men han är fin♥ Lite mer än två månader har vi varit tillsammans. Tyvärr jobbar han galet mycket och även jag jobbar ju så vi hinner dock inte ses så mycket men vi gör det bästa av situationen. Sömnen får lida en hel del dock.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR